torek, 20. marec 2018

Hello spring!

Pozdravljeni,

nova objava vas čaka na blogu Marianne Design.
Tokrat sem izdelala tage, ki bodo popestrili mojo pomladno dekoracijo.
Za osnovo sem uporabila dizajnerski papir Sweet Romance PK9153 in akvarelni papir.
Rožice sem izdelala s šablonama CR1431 in CR1433. Barvala sem jih z Distress bazinicami.
Kaj vse sem še uporabila, nadete spodaj.



Material MARIANNE DESIGN:
collectables: COL1389, COL1369, COL1443
creatables: LR0520
craftables: CR1416, CR1392, CR1352, CR1431, CR1433, 
bloc paper: PK9153

Lep pozdrav,
Tina

6 komentarjev:

  1. Ker sem ravno "padla" iz zimskega ustvarjanja mi je tvoj pomladni aranžma verjetno še bolj dobrodošel. Začuti se toplina in vonj pomladnega cvetja in mehkoba krafta in rumene dopolni ta občutek. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaa, pomlad, pridi že. Zaenkrat jo pozdravljamo in imamo le na naših ustvarjalnih blogih. Lepa taga v pozdrav pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita sta,prav lepo se dopolnjujeta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako čudovita taga. Še posebno všeč mi je šopek trobentic.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštni tagi.
    Draga Tina, hvala za lepotičko, ki si mi jo poslala :)
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.