sreda, 28. december 2016

Preprosta krstna vabila

Pozdravljene,

že pred časom sem po naročilu izdelala krstna vabila v turkizno-beli kombinaciji.
Za osnovo sem uporabila šablono pravokotniki s šivi, po notranjem šivu izrezala belo podlago in jo razdelila z borduro. Na koncu sem dodala še veliko pentljo.
Napis je natisnjen.

Vabila prijavljam v galerijo Najlepšega para za mesec december.


Ker mi je bil komplet res všeč, sem izdelala še krstno voščilnico v roza barvi.


Lep dan,
Tina

7 komentarjev:

  1. Čudovita krstna CAS vabila si izdelala. Turkizna so mi še nekoliko bolj pri srcu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa postavitev. Vabila so zelo elegantna in za moj okus perfect! V turkizni in roza varianti. Super ideja, zamenjš napis in imaš voščilo/vabilo/zahvalo. Navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tule pride izrek "manj je več" lepo do izraza. Preprosto... prekrasna vabila so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res so lepa. Ta turkiz je prava osvežitev.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hudoooo tole pa je noro dobro - mašnica spominja na križ in da s tem pečat skaralnosti samemu dogodku. Zeloo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, zelo lepo. Nežno, elegantno. Ravno prav vsega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Popolno je prva in edina beseda, ki mi je prišla na misel, ko sem odprla tvojo objavo. :-)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.