sreda, 21. december 2016

CRAFT-alnica- Božični tag

Pozdravljene,

bližajo se božični prazniki, čas, ki ga preživimo v krogu družine in družbi svojih najbližjih. To je tudi čas obdarovanja, zato nam je Andreja za zadnji izziv CRAFT-alnice v letošnjem letu izbrala temo

BOŽIČNI TAG

(Naredi tag takšne oblike, kot je na sliki na božično temo, ki bo lep dodatek k darilu.)
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva.

V moji delavnici so nastali mini tagci. Sliko taga sem prenesla v Word, jo pomanjšala, natisnila in izrezala. Ko sem imela osnovo, sem se lotila dela.
Na kraft karton sem zarisala štiri tage in jih izrezala, luknjico pa naredila z luknjačem. Osenčila sem jih z rjavo Distress blazinico Vintage photo in še malo popackala z belo tempero. Ko se je vse skupaj posušilo, sem na tage odtisnila štampiljko z napisom Srečno. 
Na koncu sem dodala še liste bodike in jagode, ki sem jih premazala z Glossy Accents-om, da so dobile sijaj, ter napis ZATE.
  Aja... in posuti so z zlatim prahom :).

Tage prijavljam v galerijo Najlepšega para za mesec december.
 


Iz tagov sta nastali tudi dve preprosti voščilnici...

  
... in darilna škatlica.


 Pridružite se nam in se s svojimi izdelki potegujte za super nagrado, ki jo podarja spletna trgovina Rayher.


Nagrada za TOP3 in naključno izžrebanko
  

  Za navdih pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Andreji, Lili, Tanji in mesečni gostji cheiro urgia.

Lep pozdrav,
Tina

4 komentarji:

  1. Super izziv in zelo uporaben za prihajajoče praznike. Tvoji so zelo lepi, topli, naravni ... Pa še voščilnico si naredila z enim.
    Lp! Helena

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni tagci, tako mi je všeč embosiran napis, kot ti je že Andreja rekla, spominja na pomarančni kolobarček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Tina, čudovite tagce si naredila in napis na jih me res spominja na rezine suhih pomarančk :-))
    Super si jih sestavila .

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Tina, čudovite tagce si naredila in napis na jih me res spominja na rezine suhih pomarančk :-))
    Super si jih sestavila .

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.