sreda, 31. avgust 2016

Mini album

Lepo pozdravljeni,

po dolgem času sem končno uspela dokončati svoj mini album, kamor si bom po mesecih zapisovala vse rojstnodnevne datume. Nekaj dodatkov bom dodala še v notranjost albuma, potem pa veselo na delo.

p.s.: lahko mi pomagate z izpolnjevanjem :)




Album prijavljam na avgustovski izziv Ustvarjalnega dotika- Gumbi.
Iz njihove trgovine sem uporabila štampiljke in kovinske obročke za vezavo albuma.
 


Bodite lepo,
Tina




 

9 komentarjev:

  1. Kolk kul. Jaz tudi to nujno rabim. Zdaj se mi pildki valjajo po eni škatli in hitro kakšnega spregledam ;-) Tvoj mi je zelo všeč, tak barvit in bo zagotovo hitro opazen, ko bo potreba. Pozdravček, K

    OdgovoriIzbriši
  2. o, zelo lepo in dobra ideja. jaz bi se tudi morala modernizirati, kar se rojstnih dni tiče, jim imam vse na enem prastarem koledarju zapisane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit koledar za rojstne dneve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, sama se vedno bojim, ker se hitro zgodi, da kakšen rojstni dan spregledam, čeprav nenamerno. Všeč mi je, da si poiskala takšno super rešitev. Tvoj albumček je prelep.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasen je, tako barvit in prava paša za oči :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, zelo lepo in praktično je tole. Všeč mi je prva stran in vsak mesečni kartonček je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  7. Opa! Že druga tvoja objava danes. :-))) Čudovit mini album si izdelala. Krasno si okrasila prvo stran in zelo lepo izdelala mesece. Mislim, da ga boš hitro napolnila. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Če rabiš pomoč, se kar oglasi, jaz jih imam kar nekaj. Če pa slučajno tebi ta albumček ni več všeč, se pa tudi javim lahko s svojim naslovom, da te razbremenim razmišljanja, komu vraga ga podarit:-)). Več kot perfekten je...

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično si tole izdelala, to je nekaj, kar potrebujem tudi jaz :), lp, T.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.