petek, 15. januar 2016

Ko me inspirira #44- Postavitev

Pozdravljene,

danes so mi pod roko prišli tile leseni srčki, ki jih že kar nekaj časa prelagam po škatlicah. No danes, pa so prišli na svoj račun. Voščilnico sem sestavila po skici, ki sta nam jo pripravili Tina in Vladka
v novem izzivu Ko me inspirira.
Voščilnico prijavljam tudi v januarsko galerijo Najlepšega para.




p.s.: ne pozabite na bonbonček

Lep dan,
Tina

20 komentarjev:

  1. kako ljubko voščilnico si naredila, pa všeč mi je misel ;9

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako je ljubka in nežna, pa tako eko :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je rjavo bela tako lepa barvna kombinacija... čudovita voščilnica je!

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo Tina kako je fletna :-)) Všeč so mi rjavi toni in lepo osenčena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Romantična, v starinskem videzu, nežna ... Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si pretvorila tole skico v prečudovito voščilnico. Zelo mi je všeč tudi barvna kombinacija.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna je, tako jednostavna a prelijepa!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, kakšne barve,pa ta lepa interpretacija skice!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa je in zelo nežna. Lepo si "natrosila" srčke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa je, tudi rjavi odtenki ji pašejo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Najlepše stvari so vedno preproste :). Krasna je. Lp Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno si se lotila postavitve in zelo mi je všeč, kar je nastalo. Hvala, da si se pridružila izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  13. O, kako je lepa...
    Meni so itak natur toni TOP.

    OdgovoriIzbriši
  14. Fantastična je in barve so mi vau :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Tina, čudovita je....res si super uporabila skico.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.