petek, 24. april 2015

Darilna škatlica

Lovim, lovim zadnje minute za prijavo na izziv Z BLOGA NA BLOG. Še enkrat čestitke za obletnico.

Po naročilu sem izdelala voščilnico- knjigo v pomladnih barvah. Preglavico mi je delala osnovna barva; torej zelena. Na koncu sem vseeno našla rešitev s pikapolonicami, ki super pašejo na zeleno podlago. Kot dodatek še cvet in pentlja.
Tako, zdaj se pa lotim komentiranja.



Voščilnico prijavljam še v galerijo meseca aprila.

Lep večer,
Tina

34 komentarjev:

  1. Lepo osnovo si izbrala, pikapolonice pa so mi vedno super ideja in tudi "rešitev", tako preprosto ljubke so

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo osnovo si izbrala, pikapolonice pa so mi vedno super ideja in tudi "rešitev", tako preprosto ljubke so

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna knjigica. Zelo lepo izdelana z luštkanimi detajli. Prejemnica bo navdušena :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelen vzorčast papir je super, resnično zelo lep. Rdeča barva pa prav lepo paše zraven in Tinina mašnica je pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prejemnica je bo gotovo vesela. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštnaaa. In pikapolonice so res super kjut. Imam že nagledano šablono, pa nikjer ni na zalogi. Bo treba počakat ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je zelen vzorčast papir zelo lep -lep vzorec na lepi in umirjeni zeleni barvi. Čestitke za zelo lepo izdelano škatlo. Pikapolonice so pika na i in res prava poživitev tako k zeleni kot k čipki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kot vedno-čudovito! Zelo se mi dopade kombinacija zeleno-rdeča!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kot vedno-čudovito! Zelo se mi dopade kombinacija zeleno-rdeča!

    OdgovoriIzbriši
  10. pri Tini so komentarji sploh odvečni, njeni izdelki so vedno super lepi.... :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi tokrat si izdelala krasno knjigico. Rdeči dodatki prav lepo vse poživijo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna je ;) ozadje si super pobarvala, kombinacija z rdečo je svetovna ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za lepe besede, ki si jih pustila na CRAFT-alnici :-)) In zelo lepo, ker si se nama pridružila na praznovanju!
    Čudovito knjigo si naredila in všeč so mi žive pomladne barve! Prav lepo jo je pogledati, saj je čisto v tvojem stilu :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala, da si se nam pridružila in hvala, za tople besede namenjene Craft-alnici
    Všeč so mi tvoje škatlice, knjigice...., tole si res lepo popestrila z pikapolnicama in rdećo rožico.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepo si skombinirala zeleno podlago s pikapolonicami.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kombinirati dodatke na zeleno barvo je čisto poseben izziv. :-) Super, da si se spomnila na pikapolonice. Knjigica je prelepa in tako natančno izdelana, da lahko samo zdihujem od občudovanja. :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. uau, pri tebi je vedno vse tako dovršeno

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasne so te pika polonce na tako lepi škatli. Lepe sveže barve.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  19. Kot vse ostalo krasno.Tinini izdelki so meni všeč, ker so izdelani v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  20. Lepa je, barvno lepo usklajena in pikapokice so lepa popestritev. Se pa že dolgo pripravljam na izdelavo škatle/knjige, le to ne vem, kdaj se bo to res zgodilo:) LP Andreja V

    OdgovoriIzbriši
  21. Zelena ji da krasen pomladni, sveži izgled in pikapolonice so pika na i. Zelo lepo škatlico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  22. Pa to ni res, še vedno me ni med komentarji, pa sem oddala zadnji dan. Tina, krasna škatlica, izdelana v nulo. Lepe pomladne barve, paikapoke leo poživijo. Me zanima, če bo komentar sedaj zabeležen.

    OdgovoriIzbriši
  23. Pa to ni res, še vedno me ni med komentarji, pa sem oddala zadnji dan. Tina, krasna škatlica, izdelana v nulo. Lepe pomladne barve, paikapoke leo poživijo. Me zanima, če bo komentar sedaj zabeležen.

    OdgovoriIzbriši
  24. Pikapolonice na zeleni podlagi so pravi sladkorček. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  25. Čudovita škatlica, pikapolonica za srečo pa tista pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  26. Krasna škatlica, v pomladnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  27. Čudovigta je! Vrejmamem da je zelena zelo teška za kombinacijo, ma si jo super popestrila s pikapokami :).

    OdgovoriIzbriši
  28. Najprej en velik SORRY glede komentarja (od petka dalje sem bila v Šibeniku,kjer pa nimam interneta). Ampak pravila so pa pravila. Glede na to, da si pravi mojster med ustvarjalkami, bi lahko ustvarila tudi knjigico v krvav zeleni barvi, pa bi bila zelo lepa. Nimam pripomb...dodatkov ravno prav, zeleno-bela-rdeča kombinacija...meni je krasna. čao

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.