nedelja, 1. februar 2015

Darilni komplet

Decembra sem po naročilu izdelala ta darilni komplet, ki jo sestavljata beležka za zapiske in darilna voščilnica- knjiga. Naročnica je želela komplet v isti barvni kombinaciji. Izbrala je zeleno barvo.



Prostor v škatlici je namenjen za majhno pozornost.



Beležka je večja kot ponavadi in sicer v velikosti A5 formata.


Naročnica je bila zadovoljna z izdelki, upam, da so bili tudi prejemnici všeč.
Komplet prijavljam v galerijo meseca februarja.

Lepo nedeljo,
Tina

14 komentarjev:

  1. Prav pomladne barve pašejo danes, ko sneži zunaj. Čudovit kompletek - prjemnici bo zagotovo všeč :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi izdelki. Ta preprost papir z vzorcem prta (kot ga jaz imenujem) daje izdelkoma svežino in domačnost.

    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm, čudovit komplet, krasno si ustvarjala, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj kompletek je tudi meni zelo všeč. :-)) Izredno lepo je izdelan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vav tole je pa res lep kompletek! lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuu, prečudovita je beležka in pa voščilnica-knjiga :)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen kompletek si naredila. Izbira karo papirja je mi je zelo všeč in vijola rožica krasno paše nanj. Oboje je zelo lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Super komplet si naredila. Tudi meni je všeč.
    Lpm Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Oboje je zelo lepo. Všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen komplet, lepe sveže barve in super izdelava.

    OdgovoriIzbriši
  11. Wwwaaauuuu...čudovit komplet si oblikovala in barvana kombinacija je super.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.