sobota, 17. januar 2015

Maturantski ples

Se še spominjate svojega maturantskega plesa?? In kako ste izbirale obleko, čevlje, dodatke,... Vse je moralo biti popolno kajne? Svojo maturantsko obleko imam še danes v omari :).
Lepo je spomin "prevrteti" nazaj in obujati spomine...

Po naročilu sem izdelala to škatlico za punco, ki je včeraj "odplesala" svoj ples. Upam, da je uživala in se imela lepo.
Za motiv sem izbrala sovo- simbolj znanja in modrosti in jo postavila na kup knjig. Zelo pomemben se mi je zdel datum, saj bo ta knjigica za spomin. Spodaj sem dodala še voščilo.





Knjigico prijavljam v galerijo meseca januarja.

Lep vikend vam želim,
Tina

15 komentarjev:

  1. Čudovit izdelek, lepa simbolika:), zelo lep spomin na tako pomemben dan.
    Pozdravček:) Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe motive si zbrala, knjige so krasne in čudovito pobarvane. Krasna je, mislim, da ne bi mogla biti lepša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito knjigo si naredila za tako pomemben dogodek.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito knjigo- voščilnico si naredila :) Všeč mi je izbira barv in motiv te luštne sovice ;)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovita je.. všeč mi je sovica in njen pomen pri takih dogodkih. Super si jo sestavila :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo knjigico si ji pripravila ;) všeč mi je kako si ji dodala datum, saj včasih pozabimo kdaj smo kaj dobile ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. predivna je!
    jako mi se sviđa sovica

    OdgovoriIzbriši
  8. Vščekam simboliko, sovica zagotovo zmaga. Kjižica je dodelana do zadnje pikice, malo nagajiva, hkrati pa si ohranila prepprosto eleganco - všečkam na polno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa knjigica je nastala z vsem kar mora biti, knjige in sovica sta prav primerna motiva. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si ji tole naredila in verjamem, da je bi večen spomin na ta velik dan.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si naredila knjigico, ki bo za vedno krasen spomin na čisto poseben dan. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo zelo lepo :-))
    Krasno knjigo si naredila in jo zelo lepo okrasila. Všeč mi je sovica na knjigah!

    OdgovoriIzbriši
  13. Te sove so res vsestranske in naredila si čudovit spomin.

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlično si jo naredila, res je prekrasna, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Tina, izdelala si ji krasen in večen spomin na njen posebni dan!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.