sreda, 1. oktober 2014

Mavelu.com- izziv meseca oktobra

Pozdravljene,

pred nami je mesec, ki ga krasijo čudovite barve. Na blogu Mavelu.com vas čaka nov mesečni izziv, ki se glasi

                                                          JESENSKA RAZIGRANOST

Ker me čas zelo priganja, sem ustvarila CAS (Clean and simple) voščilnico. Za osnovo sem uporabila liste od Tim Holtza. ozadje pa sem odtisnila s štampiljko Textile background in distress blazinico Spiced marmalade.


Pridružite se nam pri izzivu, za inspiracijo pa pokukajte še k ostalim ustvarjalkam tima.

Lep dan,
Tina

8 komentarjev:

  1. Zelo simpaticno jesensko. Tako domace deluje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosto je zelo lepo. Tako tudi tvoja jesenska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosto lepa in topla jesenska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepa, sviđa mi se pozadina.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepa jesenska in všeč mi je karo ozadje.
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, tudi CAS ti gre odlično od rok, krasno si pobarvala jesenska lista!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.