sreda, 6. avgust 2014

Mavelu.com- izziv meseca avgusta

Pozdravljeni,

pred nami je nov izziv. Tema tega meseca je OKROGLO. Naj bo okroglo kot obletnica, ali pa uporabite kaj okroglega.

Jaz sem v paketku, ki mi ga je poslala Marina med drugim dobila juto, prilepljeno na papir in okrasni prtiček. Kar nekaj dni sem razmišljala kako naj to uporabim. Še dobro, da sem med pospravljanjem svoje ustvarjalne sobe našla odlitek tega kalupa. Prelepila sem ga z juto in ustvarila pravo morsko idilo. Uporabila sem tudi okrasni prtiček; ga najdeš?


Napis "za srečo" sem odtisnila s štampiljko "En gumbek za srečo". Zgornji del sem markirala, da sem dobila željeni odtis. V spletni trgovini Mavelu, kjer sem štampiljko kupila, je žal ni več na zalogi.


Upam, da vam je moja obešanka všeč, meni je zelo :). Trenutno mi krasi steno v dnevni sobi in me spominja na morje.

Pridružite se nam, saj spletna trgovina Mavelu.com podari naključni izžrebanki darilni bon.



Lep dan,
Tina





13 komentarjev:

  1. Obešanka je prav poletno obarvana. Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Resnično pričara pravo morsko idilo.Čudovito!!!
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla z juto. Ozadje se odlično poda k ostalemu delu izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja obešanka je res zelo lepa. Všeč mi je napis. Lepo si se znašla :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičen okras za prostor in obujanje spominov na morske dogodivščine :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je tvoja obesanka in z juto deluje vse skupaj zelo naravno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito morsko sliko si naredila. Juta za ozadje je zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo! Všeč mi je kombinacija jute in papirja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito obešanko si naredila Tina, zelo mi je všeč! Domiselno si uporabila napis, to si moram zapomniti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ***LOVE the burlap canvas! a really sweet work!****

    OdgovoriIzbriši
  11. O Tina, tvoja obešanka je enkratna. Lepo si vse skupaj sestavila in iznajdljivo uporabila štampiljko. Krasna je. : )

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.