sreda, 16. julij 2014

Okrogle obletnice

V fazi nastajanja so ponovno voščilnice za okrogle obletnice za našo občino.
Naslednji mesec praznuje občanka iz moje vasi zavidajočih 100 let. V čast mi je, da sem zanjo lahko ustvarila voščilnico. Upam, da ji bo všeč.
Prijavljam jo na 112. izziv CRAFT-alnice.


In še serija ostalih voščilnic.





 

Lep dan,
Tina

10 komentarjev:

  1. Pri vas so pa lepo okrogli :) Čudovite so. Nežne in z lepim vzorčastim papirjem v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, takšnele številke so častitljive, posebej prva. Vse voščilnice so lepe, ampak prva mi je pa najlepša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jih skombinirala in prepricana sem, da bo 100 letnica zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri vas pa praznujete na veliko :). Super voščilnice si pripravila, ma 100-tka zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj,koliko lepih voščilnic na kupu.Ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res krasne. Ta prva je pa čista 5...oz. 100. ;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse so prav lepe. 100-tka pa je top!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau to bo še veselo :). Zelo lepo si jih sestavila. Krasne so.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 112. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Oho, kar za cel razred jih je in vse so zelo lepe. Prva za 100 letnico pa zmaga.
    Hvala, da jioh deliš z nami v 112. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo koliko "okroglih" in vse so zelo lepe :-))
    Hvala, ker se igraš z nami na “praznovanju” v CRAFT-alnici … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.