torek, 1. julij 2014

40-ka

Že nekaj časa nazaj sem naredila zgibanko za par, ki sta skupaj praznovala 40 let. Da bi poudarila dvojino, sem na prvo stran dodala dve peresi in dva biserčka.


Za osnovo sem uporabila Spellbinders šablono- Eyelet Squares, številke so od Marianne Design, peresa pa najdete pri Mavelu-ju.




Ker je perje del čudovitih živali in ponazarja živalski vzorec, jo prijavljam na CRAFT-alnico. Hitro se postavljam na 5. mesto (moja srečna številka).

Lep večer, Tina

10 komentarjev:

  1. O,kako čudovita zgibanka.Tudi sama sem se podobne lotila pred nekaj dnevi in moram priznati,da so mi vedno bolj všeč.Tudi vsi detajli dodajo posebno noto zgibanki.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale osnova za voščilnico je krasna in nekaj posebnega. Čudovito sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res nekaj posebnega! sploh pa všečkam idejo o združevanju, dovijni... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsec mi je ta posebna oblika in krasno si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prima je, res si lepo ponazorila par s peresi in meni tako dragimi biserčki. Lepo izdelana in malo drugačne oblike je nekaj posebnega.

    Hvala, da si z nami in hvala, da ti živalski vzorci niso pretrd oreh. Pozdravček od Lili iz Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Še en čudovit izdelek, ki ga prav šablonica naredi tako posebnega!!!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Super oblika voščilnice zelo mi je všeč,takoj je nekaj bolj posebnega
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 111. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna zgibanka :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ..... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.