sreda, 26. marec 2014

Vse na kupu

Zadnje čase sem precej aktivna in ustvarjam "na veliko". Skoraj ne mine dan, da nebi ustvarila vsaj kakšne voščilnice. Kar nekaj se jih je nabralo, ki jih še nisem objavila, zato jih objavljam danes.

Sobotno srečanje ustvarjalk iz CRAFT-alnice je bilo fantastično. Super je bilo spoznati punce, ki jih poznam samo preko pisanja na blogu. Občudovale smo voščilnice, ki so v živo še lepše, malo poklepetale o izkušnjah in si izmenjale kakšen nasvet. Res je bila krasna sobota. Punce, hvala za družbo :).






Malo spremenjena...
 


Lep dan še naprej.

14 komentarjev:

  1. Kreativnosti in ustvarjalnosti ti res ne primanjkuje ;) čudovite so vse po vrsti ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo voščilnice, naj te kreativnost drži še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so, vse po vrsti, tako kot tiste, ki sem jih videla v živo :-) Lepo te je bilo spoznati. Upam, da še kdaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno ti gre, čakam na kofetkanje, da nam izdaš male skrivnosti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet same lepotičke, najlepša mi je prva. Mi je res žal, da nisem mogla priti na srečanje v soboto, verjamem, da ste se imele super :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo so lepe...ampak prva je favoritka. Srečanje je bilo res super...lepo te je bilo spoznati. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma ti si res pridna, da ti uspe ustvarjati vsak dan! Super voščilnice in zelo teško bi se odločila katera zmaga, ker je vsaka za svojo priložnost...

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarno si bila kreativna ovih dana. Predivne čestitke su nastale.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Si pa bila res zelo ustvarjalno akrivna, vsa cast in lepe stvari so nastale, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  10. Wwwwauuu Tina...res ti ne primanjkuje ustvarjalnega duha :) itak so mi všeč vse ...od prve do zadnje....ampak..prva je zakon...tole pero mi je zelo všeč in seveda me tvoja voščilnica ponese v čase Jane Austen...:)) pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  11. Pridna pridna. Zelo lepe voščilnice so tudi tokrat prišle izpod tvojih rok. Moram pa priznati, da je prva top!
    Hvala tudi tebi za družbo, lepo te je bilo spoznati. Upam, da se tovrstno druženje še kdaj ponovi :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. Tina hvala tebi, ker si prišla in zelo lepo te je bilo spoznati. Res smo se imele lepo :-))
    Tvoja današnja objava je zelo pisana in prav vse so mi zelo lepe. Najbolj pa mi je všeč prva!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasne voščilnice si naredila-ena lepša od druge.Pridna ,ni kaj :)
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite voščilnice in prav žal mi je, da nisem mogla v soboto priti in vas vse spoznati.Ampak verjame, da bodo še priložnosti :-)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.