torek, 14. januar 2014

Rožice in pirhi

Zima kar noče in noče priti k nam. Pomladno vreme me je poneslo k rožicam.
Izdelala sem velikonočno voščilnico (že delam zalogo ;).


Uporabila sem papir BoBunny- Ambrosia collection.

8 komentarjev:

  1. ooo, si pa pridna in pasejo te vesele, ze pomladne barve. Lepa je. Verjames ali ne, ampak tovrstne voscilnice pa gredo meni najtezje od rok. Ne vem zakaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, tudi tebe je pritegnilo to sonce. Pametna punca, ker si delaš zalogo že vnaprej. Voščilnica je pa res čisto pomladna. Ko bi le bila pomlad že tu. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe barve, prikupna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Si pa res pridna, da si delaš zalogo v naprej :-) Čudovita voščilnica! Mene bolj vleče dekoracija za Veliko noč. V voščilnicah pa se še nisem preizkusila :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kod nas je jučer padao snijeg..i svi ga se vesele samo ja ne..:)..Prekrasna je čestitka..zove proljeće.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. joj si pa res pridna ... velikonočna voščilnica :-))
    Zelo je lepa!

    OdgovoriIzbriši
  7. O, si hitra :) Glede na vreme bi lahko rekli, da bo kmalu velika noč :)
    Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pridna,ni kaj.Že delaš velikonočne voščilnice.Lepo si naredila.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.