torek, 22. oktober 2013

Gorjuss Ruby

Voščilnica je narejena za prav posebno prijateljico, ustvarjalko, s katero sva se nedolgo nazaj spoznali. Ona me zalaga z odtisi Gorjuss punčke.
Ker so tudi njej zelo všeč, nisem imela velikih problemov z izbiro motiva. Pobarvana je kot vedno z Distress blazinicami, dodala sem ji rožice od Tim Holtza in nekaj vejic od MD.

Maja, vse najboljše!


Punce, tukaj imate povezavo do recepta za kakšen kg več :).
Pa dober tek!

5 komentarjev:

  1. Čudovitå voščilnica! Tudi sama sem sem pred kratkim navdušila nad Gorjuss punčkami :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je izbira barv.Lepo si naredila.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica za posebno prijateljico :-) Lepo si jo pobarvala in sestavila. Recept pa je res za dodatne kile :-) Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super se mi zdi ta črno rdeča kombinacija. Voščilnica je čuovita. Pa hvala za njami recept.

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne boje i motiv. Jako mi se svidja.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.