četrtek, 26. september 2013

Šivilja

Adijo poletje, dobrodošla jesen.
Tudo moje ogledalo je v jesenskih barvah. Motiv je od Tim Holtza. Stojalu sem okoli pasu ovila čipko in skozi njo zataknila buciko z biserčkom. Za dekoracijo še sukanec in gumb.  




6 komentarjev:

  1. Zelo se mi dopade, še posebno zato, ker je tako "natur" :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si okrasila ogledalo. Tudi meni je všeč, da je okvir ostal naraven :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo vsecen siviljski izdelek. Jaz sem si podaljsala poletje z res poznim dopustom, je pa bil zato padec v jesen toliko bolj trden :))) Sem vesela, da si se nama pridruzila tudi na zadnjem izzivu Ko me inspirira. Sem sele zdaj prisla do racunalnika in gledam za nazaj, kaj vse je nstajalo. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.