ponedeljek, 19. avgust 2013

Razno

Nastala so vabila, zahvalne kartice in različne voščilnice. Nekaj vam jih pokažem.



Idejo za to voščilnico sem si pa čisto "izposodila", le napis in biserčki so drugačni. Všeč mi je bila preprostost z intenzivno barvo. Ptico sem prerisala, jo obrezala, pobarvala z Distress blazinico- Broken china in poštempljala. Na voščilnico sem jo prilepila z blazinicami, da ji da 3D učinek.


Pozdravček do naslednjič.

6 komentarjev:

  1. Nežne in preproste,pa kljub temu veliko povedo....všeč so mi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tale motiv peres res ne potrebuje nič drugega, ker je že sam po sebi dovolj. Krasno si kombinirala barve in ptica je mega. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale tvoja peresa so mi tako všeč. tako super znaš pokombinirati barve in peresa z ostalimi dodatki. Čudovite so vse štiri.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so, tako čisto delujejo! Najbolj se mi dopade prva kombinacija :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse so zelo lepe. S ptičkom pa si zadela v polno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo ti sedejo tale peresa. Ptiček je pa samo še pika na i.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.