torek, 2. april 2013

Velikonočna dekoracija

Tako, prazniki so za nami. Upam, da ste jih lepo preživeli.

Letos sem se malo poigrala z namizno dekoracijo, ker mi prostor to dopušča.  Seveda brez hroščka ni šlo.
Na vrbo sem s silikonsko pištolo nalepila metulje in rožice. Nekje vmes se skriva tudi ptiček.


To pa so naše prekmurske remenke. Pobarvane so z listi rdeče čebule in imajo motive različnih trav. Sicer velike izbire ni bilo, ker se zima noče posloviti, ampak se je vseeno našel kakšen listek

4 komentarji:

  1. Zelo lepo si pripravila dekoracijo. Sem mislila, da gledam svoje, prleške, remenice :-) Lepo so ti uspele.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa dekoracija!

    ps. pri meni na blogu imaš nagradico!

    LP
    jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si okrasila svoj doma za praznike. Remenke pa so čudovite, lepo so ti uspele.Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lepe i elegantne dekoracije...Baš mi se sviđaju jaja sa motivima listova.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.