sreda, 30. januar 2013

Po moško

Zelo zanimivo je ustvarjati po naročilu drugih. Takoj dobiš inspiracijio.... in tudi jaz sem jo.
Takole izgleda voščilnica z moško srajco in kravato,


ter predpasnik za kuharja. Malo sem vseeno pobrskala po blogih in se spet ustavila pri Janji. Všeč mi je kombinacija barv.


In še škatlica, da bo na varnem.


2 komentarja:

  1. Luštni. Tud jaz rada pobrskam za inspiracijo, potem pa poskušam dodat še kako malenkost svojega.

    Res si lepo skombinirala barve. Z voščilnicami s kravato sem se pa tudi jaz že spopadla in so dobro sprejete pri prejemnikih :-)

    Lep večer, K.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz zelo rada ustvarjam "tematrsto" in po naročilu :-))
    Tvoji dve voščilnici sta zelo zelolepi! Še posebno se mi dopade druga z vsemi drobnimi detajli.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.